Miben tudunk segíteni? Válassz kategóriát:
Szállítás | Fizetés | Visszaküldés | Kapcsolat |
Gyakran ismételt kérdések
Nem találom a számlát. Mit tegyek?
Számláinkat elektronikus formában küldjük, ezzel is hozzájárulva a környezet megóvásához, minimalizálva a papírfogyasztást. Ha nem találod meg a számládat az email fiókodban, kérjük, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálaton, és szívesen segítünk újra elküldeni.
Hol jár a csomagom?
A GLS automatikusan emailt küld, amint a termékedet átadjuk a futárszolgálatnak. Az email tartalmaz egy csomagkövetési linket, amelyen keresztül könnyedén megtudhatod, hol jár a csomagod.
Rossz lett a ruha mérete. Ki tudom cserélni?
Aggodalomra semmi ok, webáruházunk visszatéríti a termék összegét és leadhatod újra megrendelésed egy másik méretű termékre. Bővebb információért kattints ide.
Több kuponkódom is van. Össze tudom vonni a kedvezményeket?
A kuponos kedvezmények nem kombinálhatók. Egy kedvezményes kuponkód egy rendelésre vonatkozik.
Van egy kuponódom, fel tudom használni akciós termékekre is?
Az akciós termékekre nem érvényesek a kuponos kedvezmények, csak a teljes, normál áron szereplő termékekre tudod felhasználni a kuponkódot.
A kuponódot bármilyen összegű rendelésre fel tudom használni?
Előfordulhat, hogy a kosárérték a kupon minimális kosár értéke alatt van. Ebben az esetben a pénztárban, a kuponkód mellett egy üzenet jelenik meg. Ellenőrizd az emailt vagy a kuponkártyát, ahol a kuponkódhoz tartozó minimális kosárértéket feltüntettük.
Banki átutalás fizetési módot választottam. Hova kell utalnom a rendelés összegét?
Az utaláshoz szükséges adatokat és a számlát a rendelés leadása után a következő munkanapon legkésőbb 10:00 óráig küldjük el emailben. Ha nem találod a számlát, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
GLS csomagautomatába is rendelhetem a termékeket?
Igen, termékeinket GLS csomagautomatába is kérheted. A csomagautomatába rendelt termék súlya legfeljebb 40 kg lehet, mérete pedig nem haladhatja meg a 70 x 60 x 43 cm-t (hosszúság x magasság x szélesség). A hozzád legközelebbi GLS csomagautomatát a rendelésed leadásakor a pénztárban tudod kiválasztani a szállítási menüpont alatt.
Mi történik, ha nem veszem át a csomagot? Ki kell fizetnem a szállítást?
Az átvétel természetesen nem kötelező, és nem kell fizetned a szállítási költséget, ha mégsem szeretnéd átvenni a csomagot. A csomag visszakerül raktárunkba, és a rendelésed automatikusan törlésre kerül. Ha kártyával előre fizettél, az összeg visszatérítésre kerül. Ha átutalással fizettél, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálaton és add meg az utaláshoz szükséges adatokat a visszatérítéshez.
Hogyan tudom törölni a rendelésem?
Amennyiben már megrendelted a terméket, de meggondoltad magad, egyszerűen törölheted a rendelésed. Keresd fel ügyfélszolgálatunkat emailen, vagy telefonon és töröljük a rendelésed.