Skechers
Skechers: Amerika harmadik legnagyobb sportcipőmárkája.
A márkát 1992-ben alapította Robert Greenberg Kaliforniában, akinek nevéhez többek közt az L.A. Gear is fűződik. A Skechers viszonylag rövid múltja ellenére azóta Amerika harmadik legnagyobb sportcipő márkájává nőtte ki magát. Első kiugró sikerét a „grunge” divathullám idején piacra dobott bakancsaival aratta, később deszkás cipőkre specializálódott. Bár a Skechers megalapítása óta nem telt el hosszú idő, a márka dinamikus fejlődését mi sem tükrözi jobban, mint hogy napjainkban több, mint 170 országban több, mint 3000 üzlettel van jelen, és eladási számaik rekordokat döntenek. A Skechers kínálata rendkívül széles, hiszen termékpalettáján hétköznapi viseletre szánt, memóriahabos kidolgozásának köszönhetően rendkívül kényelmes szabadidőcipők éppúgy megtalálhatóak, mint a speciálisan a sportolók igényei számára kifejlesztett modellek, valamint a munkavédelmi cipők.
Skechers: a környezettudatos és etikus márka.
A kaliforniai székhelyű Skechers termékei nemcsak a divatban járnak élen, hiszen a márka kiemelt figyelmet szentel a környezeti problémáknak is. A márka által forgalmazott cipők dobozai 94 százalékban újrahasznosíthatók, és 2016 óta 85%-kal csökkentették a csomagolás során felhasznált műanyag mennyiségét, ezen kívül a csomagoláskor felhasznált festékek 100% szója vagy víz alapú tinta. A Skechers ugyanakkor az etikus vállalkozói viselkedést is prioritásként kezeli. A márka beszállítóinál folyamatosan ellenőrzi a szabályok betartását, hiszen a tisztességes munkáltatói magatartás terén nem ismer kompromisszumot. Napjainkban egyre nő azon fogyasztók száma, akik számára nemcsak a divatos megjelenés fontos: a márka termékpalettáján megtalálható terméket azok is nyugodt szívvel vásárolhatják meg, akik hisznek abban, hogy vásárlásaikkal befolyásolhatják a piac változását, így azon márkák termékeit választják, akik komolyan veszik a környezetvédelmet, a fenntartható fejlődést és az tisztességes munkáltatói viselkedést.